Grimman

Idag fick jag för mig att jag skulle byta grimma, ett vågat drag med tanke på att jag ej tagit av den röda grimman sedan jag fick på den, men av åkte den.
Och på åkte inte den orangea grimman! NOP! Det var INTE okej att byta grimma, det var jätteläskigt, mest av allt var det obehagligt att bli berörd på nosryggen! Det är ju något vi får träna mycket på, intressant med tanke på att hon tycker det är ok att jag rör henne i pannan, på öronen, mellan ganascherna, ja överallt förutom nosryggen är okej?!
Det var mycket dålig stämning i flocken idag och det märktes på Ivy som inte var särskilt sammarbetsvillig idag!
Men på fick jag grimman efter mycket stånk och stön!

Lagom till jag var färdig blev det fint väder!

 

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test