Ta igen

Ja, nu är det såhär att jag har en hel del att ta igen här, bland annat så tror jag att jag kommer att få mer tid till att skriva här, och berätta om hästarna, träningen osv.

Men jag tänkte först nämna den största avvikelsen sedan sist jag skrev, och det är ju att jag "råkade" köpa en häst till, talesättet stämmer, du kan inte bara ha en.
Såhär såg han ut nykläckt (Ja, verkligen helt nykläckt, jag fick Camilla till att lova att ringa mig DIREKT när Astrida började föla, som tur är skulle jag på seminkurs den dagen och hade morgonen fri :D )
 
Yrvaken
 
Men jag kan ju även erkänna att vid detta laget hade jag inte bestämt mig för att köpa honom, detta kom mycket senare... Egentligen var det Astrida jag ville köpa ;)
 
 
Första dagen ute, 1 dygn gammal, många intryck
 
Àrvakur
fick han heta, det betyder något i stil med "mogonpigg" eftersom han föddes i tidiga ottan.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test