Vinterans

Ja, nu är det äntligen överstökat!
 
Bommul, min bästa vän idag. Har sedan tidigare erfarenhet lärt mig att Eddie behöver hörselskydd när man rakar, för ljuder skrämmer skiten ur honom. Och eftersom jag KAN dämpa detta, gör jag det. Och TRO mig, det hälper något så ENORMT!


En lurig jag.


OFTAST stod han snällt, mycket skeptiskt men rätt snällt endå. Denna sidan här på bilden nedan gick väldigt bra, och han kunde stå själv och det var inte jättefarligt. Men den andra sidan hade vi ett jäkla göre med!


Gymir klar.


Haha, jag vet. Det är inte jämnt för 5 öre, inte ens för 3 öre. Men vadå? Vi ska inte precis delta i nån skönhetstävling, det är väl endå för de praktiska skälen man rakar hästen, eller hur?
Jag borde vara glad att vi kunde raka klart honom så det försvann lika mycket från båda sidor...


Lämna en tolle!
Postat av: Adina

Snyggt klippt! Jag ska klippa Ymir till helgen, får se om det blir någonting liknande, måste klippa en del nu i alla fall så han inte kommer behöva gå fuktig hela tiden när han blir svettig efter ridpassen :)

2012-09-25 @ 22:24:02
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test