Vildmarksvandring

Okej nu ljög jag, vi var i bäckhalladalen och gick, jag har ju blivit sån duktig och försöker gå en långpromenad om dagen utöver stallet, två om dagen om jag inte är i stallet. Och igår tog vinden oss till bäckhalladalen.
Jag släpade med kameran och knäppte några bilder, men orkade inte fiffla så hade den på auto (Fy mig), det höll även på att skymma så bilderna blev lite halvsjaskiga, men måste trots det visa alla er som inte varit i bäckan få se hur underbart fin natur det är! Det var en otroligt fin kväll, kvällssol, lite halvdisigt i luften och ljungen lös lila överallt. Djurlivet svek oss inte helt heller! En liten groda eller padda, whatever x) En liten larv och en större paddington hittade vi!
 

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test