Tölt

Är  Eddie en tölthäst just nu? Nej! Går det på rätt håll? Absolut!
Jag gjorde som jag lovade och fick film på tölten, men jag orkar inte klödda med det just nu så jag har bara printat några USLA bilder från en av filmerna.
Och jag vill bara påpeka att det må inte se märkvärdigt ut för er, men för MIG och för Eddie är det ett värsta "HALLELUJAH-MOMENT". Värt att tänka på att han var skånes värsta grisepassare för typ 2 veckor sedan... Och att han bjuder mig på ren tölt varv efter varv efter varv (Nej, jag red inte så, men ni behöver inte tolka det så bokstavligt), bara det gör mig så glad, det ger mig lite hopp "Han är inte omöjlig!". Vi alla vet, att oavsett nivå, inriktning eller häst så betyder de där små, små detaljerna av framgången enormt mycket för dig personligen.
 
Man kan ju endå tänka på att han i alla fall töltade rent så mycket att jag lyckades få tag på dessa printar från filmen x)

 
Ibland finns där lite undertramp, ibland inte, ibland kan man se en lite minimal tendens att bära sig lite bättre på framdelen. Men han har just börjat tölta, vi står bara precis på starten. Och det kommer bli häst av honom också en dag tror jag!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test