Sunday bloody sunday!

Ja, nu tror ni att jag har blivit helt kokobeng i hoed också. Nä, för inlägget handlar faktiskt om imorgon, då det är min sista arbetsdag på mycket länge. Eftersom jag inte fick den fasta tjänsten jobbar jag istället var 3:e helg och blir inringd vid behov. Jag vet att det alltid finns jobb därute, men inte alltid det man vill ha. Jag har det som sista utväg...
Idag ska jag fantamig bara sitta hemma, helgerna på jobbet är hetsiga och det är bara stress, stress, stress. Helt otroligt egentligen att det går ihop.
Imorgon tänkte jag rida både Eddie och Mundilfari, Eddie tar jag det fortfarande lugnt med eftersom hans äckliga sår på benet =(
 
När jag kom till stallet för ca. 4 dagar sedan såg det ut såhär, spelade ingen roll hur många gånger jag viftade bort dem, de var tillbaka på 2 röda!
Så vi flydde fort in i stallet och rengjorde det, ÄCKELPÄCKEL!

Har rengjort det varje dag genom att först spola rent och skrubba bort smuts med bomull, tar sedan jodopax och skrubbar med bombull, när det torkat avslutar jag med att spraya bluespray. Men jag tycker det går för långsamt med läkeprocessen, jag gissar att det beror på att det är rötmånad... och flugorna gör inte precis saken bättre genom att sitta och äckla sig på det...

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test