Saknat mig?

Haha, skämt åsido ;)
Red ett litet pass på banan idag, och till en början kändes det sådär medelmåttligt och ja, helt okej. Galoppen höll varvet runt och traven kändes rätt så kraftfull trots att han är lite stel. Men sen sådär magiskt bara så töltar han? Förstår ni att han inte grisepassade, han töltade?! Jag bara kände hur det kliade i hela kroppen så jag gav mig ut på grusvägen, och se på fan! Där är ju tölt i honom! Det bästa är att det inte krävdes mycket drivning eller hand. Helt MAGISKT rent ut sagt! Ibland fick jag fånga upp honom när han ville trilla över i trav, men det var bara en liten, liten förhållning sen töltade han på igen. Hur är det ens möjligt?

BusEddie! Snart är han såhär ullig igen!
Fast nä, just det. Han ska ju få vinterfrilla nästa vecka ;)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test