Rubrik.

Äter för tillfället och ska snart dra mig vidare till stallet då Mundilfari ska tränas, och jag tänkte våga mig på att ta in Eddie och släppa honom i ridhuset för att se hur hans ajaj i benet ter sig. Jag är lite rädd att såret har läkt in en massa bakterier/fluggägg/whatever och vill förtillfället bara riva upp den feta sårskorpa som täcker såret, rengöra djupt och nogrannt med alla de medel som finns och sedan bara klistra på ett slags plåster som fäster bra på päls och låta det läka där under... Jag vill totalsanera honom och stänga in honom i en bubbla där inga baskelusker någonsin kan träda in. Åh vad jag är arg!
 
 
Inte ska min vackra gräddnos behöva ha ajaj :(

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test