Ridning på ängen

"ängen" och "ängen" snarare en kohage som är tom under vinterhalvåret haha!
Där red jag och Louise idag i alla fall, så nu ska ni få en JÄDRA bildbomb med bilder därifrån. Nu ska jag inte skylla på en massa, men Eddie var skitdryg, för han tryckte och ålade sig mot Gymir hela tiden som stod hos Louise som fotade. Så han gick väl inte värsting bra, men inte tokigt alls heller för att precis ha kommit igång efter hältan och vara lite småkryckig :)
 
Det var onekligen VÄLDIGT roligt enligt Herr. E.
 




Haha, inte allt för charmerande bild,
Men han visar i alla fall att han kan lyfta lite på tassarna emellanåt.



Här skrattade jag så jag höll på att trilla av,
Jag tappade stigbyglen och skrek "Jag tappade stiigbyygeln! Vad ska jag gööööra?"
Ja, vad fan tror du Saga!? xD



BANZAIIIIIIiiiIIIIiiiiIIiIiiiI!!!
(Jag var inte riktigt med på det skuttet)



Här är resultatet av den tölt han kunde klämma ur sig under fototillfället.
Rätt tråkigt med tanke på vilken tölt-kanon han var igår!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test