Ny design

Håller på och trixar lite på en ny design, det är liksom ett sånt där "måste" när man bloggar. Att uppdatera designen lite då och då. Det är aldrig fel. Inte bara layouten som ska ändras utan lite i innehåll och ja, det hela praktiska. Det ska bli lite fiffigt tänkte jag. Men det får ju ta sin tid. Det kommer när det kommer!

Nu har jag suttit och tänkt igen, jag har MYCKET tid att filosifera över ridningen nu när jag inte rider Eddie! Ridabstinensen tränger sig på, men ack så nyttigt att tvingas ta en paus. Jag har haft några "aha"-moments när jag kollat genom gamla bilder och ja, nu längtar jag mer än NÅGONSIN att få sitta upp på Min häst igen.
Jag har till och med börjat tänka poetiskt, ja jag vettefanken, tänker i verser och har börjat föreställa mig ridturerna på Eddie som en motsvarighet till något klassiskt stycke musik, och allting är bara ASHÄFTIGT!
Haha, tro inte att jag tar droger eller nåt sånt nu, det är såhär en hästtoka blir när hästometern (Eddie-metern i detta fallet) inte blir påfylld regelbundet!

Undrar vad jag tänkte på när dessa bilderna togs, ett icke inridet Eddie och en vettvilling som klättrar upp och tror hon är skithäftig!

Lämna en tolle!
Postat av: Carro

Fin blogg! Vad använder du för kamera när du tar bilder? :)

Svar: Den billigaste jäkeln på marknadenCanon EOS1100D
saga.blogg.se

2012-09-16 @ 19:00:58
URL: http://nattstad.se/carrodahlqvist

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test