Leeedig!

Japp, jag är ledig idag och imorgon sen jobbar jag helg igen! Inte det roligaste men det ska göras, grisarna sköter inte sig själva tyvärr.
Hur som haver har jag bytt varv på tävlingen, jag valde utan att riktigt tänka efter höger varv i V5, men när jag red på banan igår så hade han fortfarande kvar den här "stelheleten" i höger som han alltid haft innan, så jag bytte till vänster vilket han går mycket bättre i. Vilket är skumt eftersom jag är högerhänt och alltid har haft lättare i höger varv. Men jag har ju tagit upp den saken innan, moihihi!

Snart ska jag ut till stallet och testa om Eddies nyfunna kärlek för tölt är bestående eller om det bara var en onetime thing igår. Fast idag ska jag rida ut med Louise så då kan det bli extra svårt att koncenterara sig, Hahah!
 
En annan sak är att jag och Eddie snart firar ett år!
Eller ja, snart och snart. Han kom till mig, till oss på Sandvången den 30 Oktober 2011. Det är helt sjukt att det har gått så lång tid egentligen!
 
Första "ego"-bilden jag tog på oss, visst är vi fula? :D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test