Läskiga grejor!

Ja, idag tänkte jag faktiskt ha lite miljöträning med alla pojkarna på hemmaplan. Vad jag kommer göra får ni se när bilderna dyker upp, för jag måste ju hitta en som kan stå bakom kameran och dokumentera spektaklet! Och jag har nu i skrivande stund fått tag på Johanna som ska följa med! Skitskoj! Vi är gamla ridskolepolare x) Alltså, vi lärde känna varandra utanför ridskolan o sånt, men vi red i samma grupp och ja, moppade alltid till stallet tillsammans när vi var så små, ååååh de tiderna alltså...
 
Brings le old good (horse)memories back!
Bilderna kommer i helt blandad ordning, de är från 2008-2010,
Si señor dudes & dudettes, jag har varit en hängiven hoppryttare en gång i tiden, det glömmer jag lätt.


Var Mói en liten skit eller?
Han är typ ett halft år gammal på denna bilden xD


En långritt till stranden på ca. 3.5 timme på ett  ridläger med ridskolan, vi red 2 och 2 på alla storhästarna barbacka! Haha, hur vågade vi!? Den inringade är jag och Sara, på min dåvarande favorit Boy, ett stort fullblod/halvblod (tror jag) som jag verkligen ÄLSKADE, tyvärr dog han/blev avlivad pga. tarmvred.
Det var en ledsam tid för mig kan jag säga.


Haha, här har jag precis börjat med Islandshästar, jag försöker känna o klämma och försöka förstå vafan det är för jävla gångarter de har, till en början var jag helt självlärd, inte förrän typ ett år, eller ett och ett halft år senare började jag rida för Camilla, bästa tränaren EVERRRR!
(Hade jag inte börjat träna för Camilla hade jag inte haft Eddie nu heller)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test