Klart

Nu har jag anmält mig till Naggurs KM, jag är övertygad om att Eddie inte är halt, men tvivlar jag det minsta lilla så åker jag inte. Så är det bara. Men om vi åker ska vi vara bäst (bättre än oss själva då alltså).
Jag var så modig att jag anmälde mig till både V5 och T8, vad fan jag tänkte på när jag anmälde mig till T8 det har jag ingen aning om, med tanke på att Eddie är grisepassare Nr 1 just nu.
Men jag fick ett väldigt bra tips från K i stallet som själv också har en 5-gångare med mycket pass i sig som är lite samma i tölten. Det är att gå in i tölten från trav, inte för att jag inte förstår att man kan göra det, men jag har bara inte gjort det, vet inte varför. Så jag provade det i dag när jag red och gjorde några växlingar från trav och tölt, sedan töltade jag några steg och saktade av innan det blev grisepass av det hela. Och det funkade.
Det finns kanske ett ynka litet hopp att det inte blir soppa av tölten på tävlingen (Ja, drömma kan jag ju, haha)

Eddie missbrukade den förbjudna gångarten på förra tävlingen...

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test