Jag var ett speciellt barn

Hittade lite roliga bilder på mig som 4-åring.
Rätt så intressant hur varierande min stil och klädesval var x)
 
 
Ibland var jag väldigt sofistikerat klädd, med en fancypants hatt.
Och som tillbehör tittade jag lite snett åt sidan och såg söt ut.



Saga á la skitcool, närvarande på en 'Disney on Ice' konsert,
typiskt 'HerpDerp' uttryck.



Tror-att-jag-besitter-magiska-krafter-fasen, iklädd en jävligt bad-ass läderoverall,
Med ett allvarligt uttryck, en trollkarlsstav, saftey-gear hjälm helt övertygad om att lite habbitidotilili med fingrarna will make it happen!


Om inte ni såg det så är hela denna bilden så jävla läskigt likt Gandalf (LOTR):
"YOU SHALL NOT PASS!"

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test