Jag blir hagalen.

Här sitter man och skriver ett skitlångt inlägg, och så loggar blogg.se ut en! Sen när man loggar in igen är inte ilägget arkiverat! Vad är det för jävla skit?! GAH, i alla fall.
Ledsen att det blir glapp mellan inläggen ibland, men det kan ni säkert stå ut med.

Jag skrev ett mer utförligt inlägg om detta innan, men ang. Eddies sår så läker det äckligt långsamt och han ömmar fortfarande om jag rider fortare än i skritt. Så nu skiter jag på det helt, nu ska han inte göra ett skit förrän man inte ser skymten av såret mer. Då jag ska sitta upp igen och är han fortfarnde öm så får jag gå vidare och undersöka om det har med muskler eller leder och göra.
 
<3



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test