Höstkyla

Vid laget då detta inlägger publiceras kommer jag antagligen sitta på hästryggen eller något (tidsinställt inlägg)
Har  ni märkt hur kallt och höstruskigt det är i luften? Ja, det har ni säkert det är bara jag som har förnekat höstens ankomst! Det är ELVA grader ute idag! Det är INTE okej. Det är dags att gräva fram det tunga artilleriet och börja använda höst och vinterjackor. Damn!
 
Jackan här nedan på bilden är verkligen min favoritjacka, den är inte jättetjockt fodrad, men där är mycket utrymme i den att fylla ut med extra tröjor, vilket jag tycker om att kunna göra, så man själv kan reglera så det inte blir för varmt eller kallt.
Plus att det är riktigt bra att hela jackan är reflex så kan man ohämmat rida i skogarna utan att behöva ta på sig en sån där ful reflexväst, och slippa bli skjuten på jaktsäsongen!

Lämna en tolle!
Postat av: erica

sån jacka, har jag med! Den bästa stalljackan som finns :)

2012-09-20 @ 19:05:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test