Filmen

Haha, alltså jag sitter och skriker rätt ut på mig själv när jag ser hur dåligt mitt kroppsspråk är?! Varför i helsike gör jag si och så?! Ja, det undrar jag famtamig. Jag går som att jag har bajsat på mig och har ryggvärk, tja... Det var ju lite därför jag ville ha en film på det, så jag kunde se hur det såg ut och vad jag kan ändra.
Men Mojsen han var duktig han, han har fått göra i stort sett vad han vill i ett år nu, men han föll snabbt in i gamla träningsvanor även om det var lite jobbigt ibland. Han kan mer än detta, men ville inte slänga på honom för mycket såhär första träningspasset!

Men visst har han blivit fin och välrest, inte kunde man tro att lilla taniga Mói skulle bli så stor och fin!
 

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test