Cavalettiträning

Japp, idag tar jag tag med hårdhanskarna och kör cavalettiträning, om han har gett sig fan på att tölta hela tiden så tänker jag vara lite jobbig och träna traven lite extra och tölten lite mindre så vi inte tjatar ut det.
Vädret suger ****** så det blir ridhuset, därav passande denna övningen eftersom allt material finns i ridhuset ;) // Lat tjej. Om gårdspojken är hemma ska jag tvinga honom till o filma lite så kan jag se om jag kan få ihop något, kanske en film på tölten (om han går med på att tölta fint i ridhuset).
 
 
Har du en "speciell" häst är kanske dessa alternativa sätt att rida cavaletti något för dig.

Cavaletti á la Eddie
 
Nej, han ser inte alltid ut som ett mongo när han hoppar-
(Men jag gör med mina armar, svårt att tro att jag är f.d hoppryttare)
 

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test