Bilder + film från igår

Ja, här kommer då rätt många av bilderna från igår, vi fotade inte allt vi gjorde men försökte endå så mycket som möjligt, Jag började med Eddie, sen tog J Mói och sedan avslutade jag med Mundilfari.
 
Eddie tyckte att han hade glömt allt vad presenningar heter och ser ut, jätteläbbigt var det, särskilt när man la den på honom som ett täcke, det prasslade ju sååååå förfääääärligt!
Och att gå under den hängande presenninggrejer var fruktansvärt, aldrig att han skulle gå genom gapet på ett så hiskeligt monster! (Fast så gjorde han det endå)


Mói var definitift inte markskydd och gick med glädje och nyfikenhet över den stora prassliga saken, men att ha den på ryggen, NÄ FY SATAN! Så få fick vi vara två till att hålla på en stund, så det blev inga bilder på det direkt.


Ehmmm, behöver jag ens berätta om den här busen?
Det första han gör är att marchera fram och äta på presenningen... Jag slänger den vilt omkring mig och hoppas på att kunna skrämma upp honom lite (Nej, jag försöker inte skrämma hästar men kul om man kunde få en reaktion) men nä, helt plötsligt så tröttnade han och försökte gå iväg för att leta mat eller kolla på diverse andra roliga grejer.... Behöver jag förklara att han inte ens tvekade en hundradels sekund att gå under den hängande presenningen?
Lådan var inte läskig, dock än så klurig, det var svårt att förstå att man kunde kliva upp på den med ett ben i taget, och jag hjälpte honom några gånger och lyfte upp ett ben, men det fastnade inte riktigt. Mycket roligare att hoppa upp ju? Varför ska jag ta det ifrån honom x)


I filmen ser ni lite av det vi gjorde med Eddie och Mundilfari,
Jag vet att jag ser sjuuukt retarderad ut, men försök och förbise det x)

Lämna en tolle!
Postat av: Sara

hehe, roliga bilder! :D kul att träna på det här sättet.. hur länge har du gjort det?

2012-09-14 @ 14:38:00
URL: http://www.saraaandersson.devote.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test