Allt förberett!

Jani! Allting är planerat och förberett till 100% inför tävlingen! Och det känns riktigt awesome! Jag har hovslagare som kommer på torsdag nästa vecka, jag hade ju hellre sett att han kom på onsdagen så det inte blir så tätt inpå tävlingen, men torsdag får duga! Nya skor får han ha innan tävlingen i alla fall. Känns skönt!
Dessutom har jag bokat rakmaskinen som man kan låna på stallshopen(stallsnoppen som jag säger) på tisdagen innan tävlingen så han får sin nya frisyr, och slipper bli så svettig :(På tal om det har jag bestämt mig för att köra på den stora filtklippningen i stil med:


Så att kort och gott blir det stora klippningen nu eftersom han kommer ridas fram till årsskiftet ungefär, då kommer pälsen ha växt ut rätt mycket till han ska vila som jag har nämnt tidigare. Sedan när jag sätter igång igen så beroende på hur sent det blir så kommer jag köra den lilla klippningen på slutet. Så att jodå, det blir skitbra!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test