Sandra hade rätt!

Gratulerar Sandra (Vem du nu är), du hade rätt. Det var "tjejen i familjen Addams" jag tenderar till att vara, eller snarare, Wednesday Addams som inte många tycks veta att hon heter!
 
Jag kanske inte är brutalt lik henne i ansiktet, men vi båda har ganska runda ansikten, så med lite smink så ska det nog bli hur bra som helst, det bästa är ju att jag inte behöver köpa peruk ;)



Jag har till och med hittat en "kostym" på nätet som inte är så dyr, fast, jag skulle kunna lösa det själv eftersom utstyrslen egentligen är ganska simpel. En vit skjorta och någon svart, långärmad-klänningsliknande sak över, och ett par strumpbyxor. As simple as dat!
(Note: det fanns en sexy verision av hennes dräkt också, men jag har varken kroppen eller modet att bära upp en sådan, så den är redan utesluten, haha!)
Vem/vad tänker ni vara på nästa maskerad?

Lämna en tolle!
Postat av: Sandra Gullberg juu ;)

haha!

2012-10-05 @ 14:05:30

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test