Lastträning

Jag lasttränade Mói som har varit i en transport ungefär.... ½ gång innan? Den gången var när jag gick upp på lemmen med honom när en transport stod framme. Men idag körde vi på the real thing! Till en början var det många om och men, men efter bara några minuter var han uppe. Sedan backade vi ur lugnt och fint. Och sedan när jag ville upprepa, då jäklar protesterade han. Han skulle INTE in igen! Det tog en lång stund, ungefär 20-25 minuter innan han äntligen gick upp igen. Sedan backade jag ur och lät det vara där
 
Sedan tog jag Eddie också bara för att se hur han var att lasta knappt 3 dagar efter tävlingen, om han skulle tvärvägra "aldrig i livet att jag åker iväg igen!" eller om han skulle tycka det var okej. Men han gick rätt upp, inga tvivel. Rätt upp. Jag filmade när jag lastade Eddie, men jag måste fixa den först, så den kommer om ett tag antar jag.
 
Sen tror nog Eddie att det slog slint i huvudet på mig, för jag skulle ju tvunget på att backa in i transporten xD Haha, typisk Saga idé. Det var många "Varför?" från Eddies sida, men efter många frågetecken så lyckades han till slut backa in, inte helt nöjd med läget, men det var rätt okej att stå på fel håll när man fick beröm ju!

Sedan red jag Eddie på banan, lite dressyr för att sedan rida ut en runda, inget märkvärdigt!
 
Eddie ser sjukt pepp ut som vanligt (Y)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test