Just nu

Vid tillfället detta inlägget publiceras står jag just nu och tvättar stall. Det är min tur att tvätta och jag tror inte att jag kommer vara vid liv varken fredag kväll, lördag, söndag eller någon dag de kommande 3 veckorna eftersom det är vanligt att känna av det ett tag efter, säger rykten på jobbet.
Ni som tvättat med de där högtryckstvättarna, som ser ut som små gula grejer med mindre munstycken och säger att ni förstår. det gör ni inte. Det trodde jag också att jag gjorde. Problemet var bara att jag "kastades" bakåt av trycket när den var nedskruvad till det "lägsta" möjliga. Jag tycker jag är en stadig bit, en rejäl tjej, men det trodde nog vi alla...
Jag bekantade mig med den enorma tvätten idag och tvättade gången. Det tog typ 20-30 minuter och efter det var min arm och hela kroppen öm. Att tvätta ett stall kan ta mellan 8-10 timmar, jag är i fruktan just i detta tillfälle som jag skriver detta inlägg. Wish me luck.
 
Hur som helst ser jag skitgrym ut i utstyrseln
Och tvätten ser ut som värsta badass-vapnet!

Tack Lisette för bilden, jag ska sätta upp den på väggen ;)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test