Eddie

Han var dyr vid gårdagensridpass!
Trots att vi red med sällskap höll han sig i skinnet och vilade på varje steg i tölten istället för att pinna iväg i en på tok för snabb tölt för honom, det var ju givetvis jobbigt att gå i en korrekt arbetstölt, Men ack så glad jag är att det går på det hållet! Det är sånt här vi behöver, han behöver lite "aha" moments, och jag behöver visa honom vägen dit. När jag fått min nästa lön tänkte jag rida en lektion för Camilla och så ska vi se om det hänt något vettigt sedan sista lektionen för x-antal månader sedan. Spännande!

Lämna en tolle!
Postat av: Linda

Gud vad fin han har blivit i musklerna

2012-10-22 @ 17:47:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test