Bra eller dåligt?

Idag var det en sån dag då jag hade den typen av ridpass då jag inte riktigt vet om det var bra eller dåligt, Eddie himself gick som en klocka, riktigt jävla bra. Trampade på asfint i traven, utan att antyda till inslag av tölten som han annars kan få för sig att göra. galoppen är ju som den är i ridhuset, passtaktig och flack, men den flöt på liksom. Hans steg i skritten var bara sådär MMMMMMMMMMMMMMM!!!! Skritten är en underskattad gångart, verkligen! Gjorde många otroligt bra skänkelvikningar och bakdelsvändningar också. Han var sådär overkligt lyhört för väldigt små signaler idag. Och liksom då kände jag att jag inte riktigt hängde med, han låg före mig, han var bättre än mig. Det kändes som att han var läraren idag, inte jag. Jag kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt? Fast, det är inget jag behöver bekymra mig över känner jag.
På tal om en annan sak fick jag idag jättefina kommentarer över hur förbannat fin han blivit i kroppen, hans tandpetarhals börjar bli lite fylligare, likaså resten av kroppen, inga utstickande benknotor och sådär, utan runda fina former, som vi vill ha!
 
Haha, herrejesus! Jag blir nästan lite bedrövad över att se hur han såg ut förra vintern!
Har ni nånsin sett något så ynkligt?
 
Förutom att han gärna visar upp sin fina underhals så är han så jäkla mycket finare nu!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test