Klutt

Sitter här och lyssnar på U2-Beautiful day, klunkar gott kaffe och mår allmänt bra, vädret är ljuvligt och jag ska absolut avnjuta en ridtur senare, vart vinden bär mig det vet man aldrig.
Vettefanken om det blir några bilder därifrån idag eftersom min mobil har tagit livet av sig, get upp hoppet. Jag måste bara förtydliga att det inte var jag som tog sönder den, då den funkade fint sedan la jag den på laddning på mitt skrivbord, jag gick för att duscha och sen när jag kom tillbaka var den stendöd och ville aldrig vakna igen.
Eftersom jag är rätt beroende av min mobil på många sätt, bla. på grund av jobbet, hästen och andra diverse saker att behöva kontakta folk. (Och nej, inget annat för jag hade en s.k tegelsten utan app finesser och allt vad det är).

För att jag är så glad, trots mitt hemska humör igår så bjuder jag på lite sommarbilder från 2011

(Blandade digitalkamera & systemkamera bilder)





Lämna en tolle!
Postat av: Lolli

Bara för att jag och Tajsisbajsis kom med på bloggen! Wiiiiihoooo xD

2012-05-13 @ 15:58:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test