Underbara fina Eddie

Gissa vem som heter Saga och blev lycklig idag?

Sitt nu inte och tänk att detta är en självklarhet och att det är bara en piss i mississippi. För mig är detta "stort". Ni som följt mig länge eller känner mig personligen vet att jag och Eddie inte riktigt klickade direkt som det ibland gör. Han var mycket skeptisk mot mig och det var inte ovanligt att jag fick jaga häst i hage när jag skulle hämta honom i början. Det gick ju hela tiden bättre och som bäst har han tagit några steg mot mig när jag kommit för o hämta honom.

MEN, idag när jag kom till betet så stod han inte vid de andra utan en bit bort, och han såg inte mig komma då han stod nedanför en kulle, när jag såg honom så ropade jag på honom, han slutade genast beta och tittade upp på mig och börjde gå, och jag bara " ÖÖÖH!" Fan Saga upp med kameran bevis, bevis! Så jag fibblade upp kameran och lyckades få en filmsnutt sista biten. Ni kan ju ignorera att jag låter som en unge med sina gosedjur. Men man får prata så när man är hästtjej, punkt.
Så glad är jag!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test