SSM

Jag hade ju tänkt åka till SSM på Margaretehof och titta på finalerna idag, men jag är lite rädd att det inte ska finnas ryttare att titta på. Jag vet inte om ni hört det men tydligen så har domarna bedömt helt sjukt låga poäng, Aklassare som vanligtvis hade fått 8-9 fick 5-6.  Ryttarna hade även också gått ihop och gjort något slags uppror mot domarna och sådär. Så illa var det.
Men jag åker dit och ser om jag kan fotografera lite, jag är inte så duktig eller har så fin utrustning som proffsen som också fotograferar, men lite bilder ska jag nog kunna langa till er ikväll.... Om där är några ryttare och hästar att fota *Nervöst skratt*


Haha, ni får stå ut med att det står min gamla bloggadress på bilderna när det är gamla bilder ;)
Bilden är i alla fall från Brösarpsgårdens höstevens November 2011

Lämna en tolle!
Postat av: Ida

Hej jag undrar fall du kan publiecera några blider från brösarpsgårdens smáli tävling i november 2011? (:

2012-05-23 @ 20:58:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test