Smink

Förresten så berättade jag inte om när jag jobbade igår, jag hade just fodrat klart i bb1, så går jag förbi hela raden(jättemånga grisar) men sedan så ser jag något annorlunda i ögonvrån, känner tvånget att stanna upp och backa tillbaka, då är det en sugga som hade fått ögonskugga! Alltså, inte riktig, utan det var röd märkkrita (Speciellt till djur, inget farligt alltså) Mycket vackert tyckte jag, vem hade kunnat tro att en gris kunde bli så söt?
Dock hade jag inte tid att fotografera den då vi hade mycket at göra och låg efter.  Min första tanke var "Lisette", så jag smsade henne och frågade, givetvis var det Lisette som försökte leva ut sina make-up artist drömmar.
Detta är bara början, är det såhär det kommer sluta:



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test