Rida <3

Åååh, en tur på hästryggen igen! Finns det något bättre?
Alla "problem" är dessutom lösta, tänkte ta tillbaka honom till sandvången eftersom det är så brutalt omständigt att hämta sakerna först på sandvången för att sedan kör ut dit, rida antingen ut på stora vägen eller på en väg där folk blir tokiga om jag rider och sen köra tillbaka med grejerna till sandvången. Neee. det pallade jag inte.
Men idag träffade jag stall/betesägarna, och det är SÅÅÅÅÅÅÅÅ trevliga. De blev ledsna när jag sa att jag skulle ta tillbaka honom och visade mig stallet som jag skulle känna mig som hemma i, jag kunde ha mina grejer i deras skåp där och hela faderuttan, och ridvägen som vi tidigare ridit på, hade det hamnat staket för, det staket berättade de att det var de själva som satt upp det och jag kunde bara ta ner det och låta det vara nere och rida där så mycket jag ville.
Och det är ju helt underbart. Nu kan jag rida utan bekymmer och inga omständigheter, LOVELY!

Inte så tokigt ridväder på en inte alls så tokig häst!


Eddie är konstig. Han har en vit fläck på nosryggen....


Fin och fläckig är han nu när han fäller, mycket vacker. Inte....

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test