Paiiiiiiin

Idag var en riktig sån dag, JAG VILL INTE INTE INTE INTE INTE INTE gå upp.... Jag kunde knappt resa mig ur sängen eftersom träningsvärken bara skrek på mig från alla hörn i kroppen. Min vänster hand krampar något så fruktansvärt när jag försöker använda den till något och så skoskavet... Vafan liksom, jag får aldrig skoskav...

Och bara för att L visade mig en gris som älskar att bli kliad på ryggen, under hakan och ja whatever. Så har jag drömt att jag tog min kompis marsvin (Min kompis som inte har marsvin ens) Typ naken marsvin med samma sorts skinn och behåring som en gris, haha. 3 stycken var de och en av dem såg just ut som denna gris, och jag hade tydligen blivit bästis med den, och lekte rundor och busade med den och hattifnatti jag fattar inget.
Jävligt skum dröm må jag säga...


Visst är den här lille blygisen som gömmer sig bakom sina kompisar så jäkla megasöt?
Han fick även lite fina damm-"orber" ovanför huvudet ;>



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test