Hoppning... eller?

Red idag på banan med Amanda och Gegga fotograferade, vi hade lite sådär miljöträning blandat med dressyr. Eddie kändes väldigt ridbar idag också, så jag red lite dressyr mellan varven när vi miljötränade. Jag hoppade även lite "läskigt hinder". Det var 4 sockerbitar som jag la skynken över i olika färger, jovisst hoppade han, men det verkade som han tappat sin hoppfunktion x) Och det blev minst sagt några misslyckade hopp idag!
Jag är så glad för min lilla Eddie, man har aldrig tråkigt med honom!

 

Detta hoppet var nog det normalaste, sen vettefan vad han hade för sig!





Men sen fick jag skärpa till mig och försöka rida lite seriöst, och jag försökte mig på lite tölt, och även om den är där så krävs det väldigt mycket av mig, jag hoppas att han snart kommer på hur han ska göra för att bära sig bättre i tölt under ryttare:


Men sen å andra sidan brukar han ju tölta såhär:
(Skämt åsido, han gick bara sådär för att vi red mot ett hinder, och vad mer ska man säga, han älskar att hoppa, hahahahaha)


Han var även väldigt trevlig i traven efter att ha galopperat av sig lite





Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test