Glad

Jag tänkte på det idag också, jag red LÄTT i minst en timme, skulle inte förvåna mig om det var 70-80 minuter eller nåt sånt, och jag höll ett rätt så friskt tempo med mycket trav, tölt och galopp. Men när jag kom tillbaka var han inte ens svettig. Bara under sadlen och sadelgjorden  såklart, men på halsen och resten av kroppen var han bara lite varm. Och som sagt har han ju stått i en liten vila och jag har ridit honom ganska glest och sparsamt sedan han sattes igång, men trots det så blev han knappt trött idag och det måste ju bero på att de leker och busar och springer så mycket i den fantastiskt  bra hagen! Det är ju helt underbart!

Normal häst ser ni på bilden nedan!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test