Facebook

Säg snälla att det inte bara är jag som håller på att bli helt kokobeng i huvudet på alla dessa "Share/like this" på facebook?! Personer som lägger ut bilder på uppenbara saker för att få folk till att gilla eller dela deras bilder, uppdateringar och whatever för att de ska bli 'kända' eller vad de nu är ute efter?
Jag vet att de går att blockera, men det som är mest sorgligt är ju att folk faktiskt gillar och delar deras statusar. Fattar inte människor att det bara är ett sätt att sprida deras namn?!
Tex. Jag printade en bild:


Alltså, för det första vem har INTE sett Hitta Nemo? Eller vet vad filmen är för någon? Och sen bilden till höger, där är det säkert 50% som känner igen sig och gillar för det och den andra hälften gillar för att de tyckte den var rolig. I dont get it, varför gillar folk, det gynnar inte dem själv och ingen bryr sig?
MAAAAAAAAAAAAAH!

Förlåt för mitt lilla rage inlägg, men jag är säkert inte ensam om detta!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test