En kul grej

Nu ikväll har jag varit och tittat på en show på Attusa gård, det var både ponnyridning, voltige, körning och blekinge uppvisningsryttare som hade uppvisning, men jag var bara intresserad av att se BUR(Blekinge UppvisningsRyttare) så jag drog dit vid 20.00 med Lisette och Amanda som jag så snällt tvingat med. Min kamera dog efter några bilder, men som tur var och snällt nog av Lisette fick jag låna hennes Nikon, dock har jag ju en Canon så det blev lite knasigt, så jag körde på auto mhehehehe.

Men bilder blev det i alla fall, jag orkar nog inte göra ett bildinlägg just nu, men jag tänkte göra en kul jämnföring!
Men först får jag förklara, ni som har läst aktivt vet att jag 2 gånger har varit iväg på Miljöträningskurs på just Attusa. Men det roliga med detta är att Jörgen och Cathryn som håller i kurserna är med i BUR, häftigt va? Så många av de  grejerna de visade upp nu ikväll har vi också gjort på kurserna! Det var så himla häftigt att se riktigt duktiga ryttare och hästar göra just det man själv fått prova på.
För man vet hur svårt det är att göra vissa grejer!

Jag är ju inte riktigt på deras nivå ännu men jag och Eddie är inte så tokiga vi heller ;)

Men i alla fall:






Här på sista bilden rider jag med ett tomtebloss, inte riktigt som en fackla, men endå en mini-motsvarighet, det räknas lite tycker jag x)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test