Eddie goes loco!

Eddie håller på att få knäppryck! Var där nu ikväll och kollade till honom och gav honom lite kraftfoder, och han var helt till sig, han kunde inte bete sig eller stå stilla en sekund, han... ja jag kan inte riktigt beskriva det. Sen när jag släppte in honom till de andra igen så började han bita dem och sånt, och inte på ett lekfullt sätt. Han har varit lite sådär pillimarisk denna veckan, ni vet att jag har sagt att han har verkat grumpy, men jag har inte kunnat sätta fingret på vad det är!
Han är ju frisk och jag kollar genom honom varje gång jag är där och han verkat ha ett stabilt allmänstillstånd, jag är rätt övertygad om att han är något understimulerad. Jag tror han blir lite knäpp av vilan, så jag funderar på att sätta igång honom igen imorgon, så fort som möjligt. Det skadar ju inte att prova och se, kanske behöver han mer motion och stimulering just nu?

Knäppgök, jag kan inte riktigt beskriva, det är något jag känner på mig, men vad tror ni?

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test