ÄddiePäddie

Sov som sagt på sandvången inatt, Erbjöd mig att ha utsläppet eftersom jag endå var där så. På kvällen/natten spelade vi Geni och busade. Gick i lade oss vid 12, dock vaknade jag runt 02 igen och var varm, att somna om var inte att tänka på då det var ett helt sågverk i full gång där inne. Alla utom Jonna snarkade, INKLUSIVE hundarna.
Torino & Solen efter en blöt morgon!
Jag satt och stirra mig blind på tvn och försökte att inte bli sinnessjuk på snarkandet. Vid 06 väckte jag Amanda så vi kunde gå ut och fixa till hästarna, och det gjorde vi bra. Sen gick vi in och jag somnade och sov i 1.5 timme SKÖNT!
Här kan ni skåda vårt fina sovland i vardagsrummet.
Modeller är Jonna och Milos ben som sparkade lite fint på Jonna.
Under tiden att Tina varit och köpt bullar, senare på dagen gjorde hon kycklingpaj och bjöd på jordgubbar med grädde, vi levde loppan! MEN jag hade lovat mig själv att rida Eddie, så jag körde ner med alla grejerna, och som misstänkt så var nerverna utanpå idag igen och han var APDRYG att hantera. Efter många om och men stod han klar, jag satt upp och innan jag ens få ner rumpan i sadeln så bar det iväg illa kvickt för herren.

Jag tror han tyckte det var kul att ta en tur.


Det var ju inte precis avslappnande tur om man säger så, han hoppade till för allt, både saker han inte sett innan och saker han sett tusen gånger förut. Han gnäggade hysteriskt på vägen tillbaka till betet samtidigt som han sprang i en fin liten struttig grisepass. Vila+Eddie? Njä, alltså, jag är inte helt säker. Får se hur jag fortsätter med detta....

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test