ÄÄDEOUpEDIY

Jag är så glad just nu, han börjar se så trevlig ut i kroppen, rumpan och bogarna/bringan börjar ta sig nu, han har lagt på sig lite fett på magen vilket är bra, men nu räcker det, Haha! Jag är väldigt anti tjocka hästar, och vill INTE att Eddie blir tjock, trots att han har varit lite smal och benig för ett tag sedan så ser jag ingen anledning till honom att bli värsta fläskberget nu! x)
Det ska vara så det finns lite för dem att bränna, så tycker jag. Och jag tycker han är fin nu, och allt känns bra. Det är bara de där jäkla hovarna som slits/växer snett. Imorgon har det gått exakt 6 veckor sedan hovslagaren var här sist, och framhovarna som blev skodda då ser jättefina ut! Skorna är inte slitna och hovarna ser jättetrevliga ut, inte särskilt långa heller. Dock börjar bakhovarna som hon inte ville sko sist bli lite sådär utflutna och skeva så jag ringer nog hovslagaren imorgon och får dem skodda också, förhoppningsvis ska de gå att sko nu till skillnad från sist.
Jag har varit oerhört nogrann med att rida med skyddsboots bak som hovslagaren rekomenderade. Så vi får väl se!

Nämen titta en mammut
Februari 2012



Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test