Tid, vad är tid? Tid till vad?

Just nu är vi inne i en vääääldigt jobbig period på jobbet, ordinarie anställda har semester och stället vilar på oss sommarvikarer, haha! Okejdå, inte riktigt. Men det är mycket övertid (Inte klagar jag om man ser det ur ekonomiperspektiv) men det innebär att det blir lite stressigt att hinna med hästen på kvällarna också, och livet..
Men man kommer in i det, som småningom, det har varit en viss övergång att gå från totalt arbetslös i flera månader till en heltidstjänst! Alla järn i elden, Hujedamig!

Idag blev det ingen ridning, dock var jag i stallet och hämtade lite nödvändiga grejer, såsom lädertvål/balsam och lite preparat till Äddiemannen. På lördag är jag ledig så imorgon ska jag ta mig en uuuuuuuunderbar tur i skogen, förhoppningsvis med sällskap om jag hittar någon runt nåt hörn kanske! Ska även dra en tur med kameran så ni kan få lite färska bilder även från Sandvången och alla dess hästar! Det har kommit några nykomlingar jag tänkte presentera för er. Så hoppas de är på fotohumör imorgon OCH att vädret håller i sig nu när det äntligen slutat regna!
 
Bilder från Miljöträningen i April.


Supervilda toss-Eddie! Jag har fortfarande knölar på foten efter den där åkturen, Grr!
 
Det är tur för dig att du är så söt och gör mig så glad!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test