Ridaridarida

Dagarna bara försvinner när man jobbar, jag försöker orka och hinna med att rida. Då jag ofta jobbar över är jag vanligtvis inte hemma förrän strax efter 8 med lite tur när jag är klar med allt.
Idag följde Jossan med och vi gick till Sandvången där jag red ett kort till mittemelllan pass på banan, Han var lite märklig, precis som han var igår. Han blir lite pillimarisk och oförsutsägbar när han stått några dagar som nu har han stått Lördag->Tisdag, det lilla räcker.
 
För övrigt knegar jag på, försöker ha ett vettigt privatliv trots att jobb och häst tar upp så mycket tid (inte till det dåliga). Det är mycket utgifter och sånt just nu, men jag går endå plus i ekonomin tack vare att jag har ett heltidsjobb.
Jag har gett mig fan på att köpa häst, PUNKT SLUT!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test