Örlingur sommarshow

Såja, då har jag väl laddat upp de andra klippen från sommarshowen,

Detta första klippet är mitt och Louise inledningsnummer, nu må det icke ske någon mobbing, ha i baktanke att vi endast hunnit träna 3 gånger, och vi har inte ens hunnit träna med material alla dessa gånger, haha.
Vi har två underbara duktiga hästar, Gymir bara 11 år gammal och Eddie endast 5 år gammal.
Jag vet att han blir lite rädd för paraplyet också, men det klarade han bra endå! :)



Nästa film är på Smali, jag och en liten tjej som heter Elin red detta, men jag har inte hunnit ladda upp hennes film ännu så här kommer filmen på mig och Eddie, ni kan läsa längre ner varför jag har klippt bort halva första filmen, hahahha!
Varken jag eller Eddie har ridit Smali innan! Och det var skitskoj!


Och här kommer en trevlig bildserie till varför jag klippte i filmen x)
Ni vet ju att jag inte brukar dölja mina misstag och brister, men denna gången får ni nöja er med bilderna, för det ser så jävla misslyckat ut live :P

Tja helt katastrofartat är det ju inte, men han hoppar av 20 meter innan och manglar ner bommen med bakbenet, på filmen ser det brutalt ograciöst ut x)
Snacka om att ha glömt hopptalangen i hemma i hagen ;)

Och om ni inte la marke till det, TITTA SÅ FINT JAG MATCHADE!
Är det inte vackert så säg? (Jag vet att momentet inte är så snyggt;)

Blått är vårt nya, kör stenhårt på det nu! hihi

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test