Nya fina grejer!

Jag har nu fotat tränsgrejerna jag har fått av Åsa Bauhn från Ishesten!
Det är grejer från det Danska(?) företaget Fakur som även gör de här färgglada biohane tränsen!
 
Både huvudlaget och nosgrimman med blå fodring kommer från Fakur, så grymt fint!
(Detta är en bild som ev. ska användas till hennes hemsida som bild för produkten)
(Så nu får ni en liten sneakypeak)
 
Fick även en sån här nosgrimma, men den var för stor så det blev endast ett snabbt foto inne i stallet.
Synd, jag hade gärna velat ha en sån här!
Som ni kan se så krävs det en hand för att hålla det uppe, samt så är den övre "underremmen" för lång, och delen som går över nosgryggen för lång, så det sitter ju inte riktigt som det ska. Hade den övre underremmen haft fler hål hade det kanske gått! Men tråkigt att behöva göra nya hemmagjorda hål i en så fin grej.
Jag ska göra ett nytt försök och se om det hjälper att spänna upp den understa underremmen.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test