Mjau.

Jag ska skärpa till mig och bli bättre på att skriva här, jag lovar.
Just nu väntar jag på att få hem en jättespännande och fin grej, som jag ska ta foto och visa er så fort denna sak är hos mig! hihi.

Jag sitter mycket nu för tiden hur jag ska lägga upp sparandet för att få ihop pengar till Eddie, jag har just fått detta grisskötarjobbet nu, men det är dock endå redan dags att söka jobb till hösten eftersom detta bara är ett sommarvikariat. Frågan är vad man ska söka, inte för att jag är så kräsen, eftersom ett jobb, vilket jobb som helst är bättre än inget jobb. Det är inte omöjligt att jag fortsätter med grisar, det är väldigt roligt!
Om jag lyckas köpa Eddie, så får jag lov att stanna på Djupadal med Eddie där han är på bete nu, har pratat med ägarna och har fått en mycket bra deal. Och hur bra har jag inte det där? Jättefint litet stall, boxmöjlighet och helt undeeeeerbara hagar!
Även om jag vill planera allt nu är det bara vänta o se hur saker utvecklas.

En drickpaus vid bäcken som går genom hagen.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test