Maaah!

Åh, förlåt alla trogna! Jag ser att ni tappert tittat in varje dag trots att jag inte skrivit något! Men frukta icke, jag är inte borta! Jag har bara haft så mycket att stå i! Jag är vanlig dödlig nu ni vet!
Jag börjar jobba 07:00 vilket innebär att jag måste köra hemifrån 06:30, inte mycket tid innan det, sen slutar jag 16:00 ibland med övertid 16:30, sen ska jag duscha innan jag kör där ifrån. Sen är jag oftast inte i stallet förrän lite över 17:00, plus att jag ibland har ärenden och grejer att göra hemma. Behöver jag sen förklara varför jag somnar när jag väl landar i sängen runt 21:30? Haha!
Men jag ska skärpa mig, det blir lättare med tiden när man kommer in i jobberiet och inte är lika otränad Moheahaha.
Förresten, snyggt va?
Jag är rätt dålig på att markera grisar...

Imorgon är det ju dags för vår sommarshow med Örlingur och det har verkligen varit SOMETHING att planera och ordna, dona och fixa allt samtidigt som man har jobbet, hästen och livet (Inte så mycket de senaste 2 veckorna, hehe) Jag själv är med i 3 nummer av showen dessutom! Ajajajaj, vad har jag gett mig in på!

Vi får se hur det går helt enkelt, vad gäller Eddie som bloggen framför allt handlar om, så fick han i förrgår glapp i BÅDA framskorna! GRR MORR! Och jag är INTE den som säger "Äh, det är bara lite glapp, de kan sitta tills de blir riktigt lösa" som vissa faktiskt gör! Usch, det kan förstöra så mycket! Och jag som är lite petig med hans hovar nu också. Men nu sitter de som berget, och han är fit for fight inför imorgon, om han nu inte hittar på något riktigt jävla jävelskap! Vilket jag gudförbjude!

Sen att jag och Louise bara har hunnit öva på vårt inledningsnummer 2 gånger, och sen kommer ha den 3e träningen idag är ju... mja. Lagom väl? Heeeeeheeeee.

Här är ett foto live från vår första träning, vad är det för spännande vi gör?
Louise har tagit bilden med sin iPhone.


Ja, det var väl den uppdateringen! Jag kommer givetvis ladda upp bilder och ev. filmer när allt är klart!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test