Gårdagens promenad

Ja, jag är ju typiskt en sån person som ska utmana mig själv och hästen, jag är superinställd på det här att man måste ut och puscha gränserna, jag vill ha en flexibel och trygg häst jag kan känna att jag kan lita på ALLTID, vart jag än går eller gör. Så igår tog vi en promenad längs en smal stig vid Vik's kust.
 
Anledningen till min sura min här, är för att vi kom till en återvändsgränd. Det var en utmaning för Eddie att vända sig på det lilla utrymme som fanns, även för mig att guida honom. Haha! Living on the edge!
När vi väl hade kommit runt på rätt håll så började Eddie proppa i sig gräs, "Yeye, det var väl inget?!"
Farliga fiskenät och grejer är SUPERLÄSKIGA!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test