Hur gör man?

Fick en fråga hur man ska gå till väga om man vill få en bild avritad och då svarar jag kära vänner!
Förr i tiden så ritade jag till allt och alla, men till slut blev det för många och för mycket så det blev både tråkigt och slarvigt i längden. Jag fungerar inte riktigt så att jag kan rita på beställning, KAN kan jag. Men jag anser att känslan och viljan ska finnas där annars blir det inte riktigt, riktigt bra.

Jag har ju haft rit-uppehåll i säkert flera månader nu, eller något. Ingen aning. Och är inne i en ritveva.
Jag tecknar de bilder jag känner för. Men lägger jag den rätta sidan till kan jag säkert klämma ur mig lite vettiga teckningar.

Vad anser ni?
 
Jag vill inte ta betalt, för att ni ska få en orättvisst fotograferad bild skickad över mejlen, men jag orkar inte heller sitta och rita en bild och skicka för ingeting!
Om man vill ha originalet hemskickat går det givetvis bra, då köper jag speciellt kuvert och skickar bilden mot att köparen betalar min avgift samt porto.

Men hur tycker ni man kan göra om man ska mejla en bild till någon men inte vill ta betalt, och samtidigt inte heller vill göra det helt "meningslöst".

Krångligt skrivet, men snälla help me!
 
Som tack på förhand får ni en färsk från idag.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test