Snart tävling!

Var nere på Kullas parkering och skulle träna lite idag, men Eddie förstår inte riktigt hur han han ska runda sig i hacket, alltså, broms och styrning förstår han jättebra, men han kan inte riktigt ta förhållningar och förstå att jag vill att han rundar sig precis som på ett bett.
Så det blir det vanliga bettet på tävlingen på lördag! Men hacket har hjälpt oss en liten bit på vägen med tölten, tölten på bilderna är ju inget märkvärdigt dock så har jag mycket mindre i handen, jajo jag vet att hacket är ett hävstångsbett, men det känns endå som att han orkar mycket mer själv nu!
Så vi får ju se hur det går på lördag!


Och ja, det är emot alla mina principer att lära hästen stegra, men va i helevete. Han gör det nästan redan på "signal" så what the hell. Vissa saker slingrar man sig runt helt enkelt!
 
 

Lämna en tolle!
Postat av: Selma

Hej Saga
Jättehäftiga bilder! :D
Jag har en frågestund just nu och det skulle vara jättekul ifall ni skulle kika in och kanske fråga något :D
Direktlänk till frågestunden:
http://selmaberglund.devote.se/blogs/21435723/fraagesstund.htm#WriteComment
Kram :D

2012-08-15 @ 16:38:09
URL: http://mathildaberglund.bloggplatsen.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test