Outfit...

Ja, jag är väl den sista personen i världen som bryr mig om hur jag klär mig i stallet, eller vad för kläder jag rider i. Jag bryr mig kanske liiiiiiiiiiite om vad jag sätter på hästen, men varför ska man matcha liksom, jag trodde man hade utrusningen för dess praktiska funktion.
Hur som haver tänker jag vara lite fåfäng och grubbla över hur vi ska se ut på lördag, Jag är inne lite på det blåa temat, eftersom Eddie passar äckligt bra i blått!

Jag tänkte mig detta tränset som Ishesten.se har sponsrat mig med
Jag menar hur snyggt är inte det, jag älskar det, från Fakúr!
Det är stilrent, enkelt med en liten touch av färg nere på nosremmen, precis lagom mycket enligt mig!
 
Sen har jag ju den nyinköpta sadeln som ni känner igen:
 
Även om schabraket här ovanför är det finaste jag ägar så tänkte jag nog köra på det ljusblåa som nosremmen har...
jag har ett ljusblått schabrak i PONNYstorlek, se på fan, deni!
Och sen har jag boots (Ej viktboots) i sama färg. Vad säger ni om det?! ;)

(Jag vet, superbra bild i fint ögonblick -inte-)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test