Livet och sånt

Förlåt om det känns som att jag överger bloggen ibland men "tyvärr" har jag ett liv bortom datorskärmen! Förutom att jag är rätt pank efter att ha betalat Eddie går saker rätt bra.
Jag kommer att få ersättning för inridningen av Mundilfari, vilket jag är glad över eftersom det visar att folk uppskattar det man gör. Jag har även en annan unghäst som står på tur varav ägaren frågat om jag vill ta mig an även denna. Jag kommer att bli inringd nästa vecka för ett fotografijobb på en skola då jag ska ta skolfoton på ungdomarna. Dock vill de ha annorlunda foton, foton som är tagna i naturen kanske med något djur i bakgrunden, ungefär. Jag vet mer när jag varit där ;)
Förutom det knegar jag på i grisstallet hos mina älskade grisar, ibland hatar jag dem, men oftast är de väldigt kära!
 
 
Jag brukar inte lägga upp bilder på dem för jag tar inte precis bilder på jobbet ,men jag har några gamla från när jag just hade börjat där!

Kneedie! Grisen med underbett!
(Förlåt för shitty mobilbilder)





Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test