Jag är här...

Ja, jag lovar jag är här. Men det har inte hänt så mycket på hästfronten, Eddies skor glappar lite och därav vill jag inte att han rör på sig mer än nödvändigt då jag är lite mån om hans hovar, orkar inte ha o göra med ett par halvtrasiga hovar för att de nöts sönder av glappskor. Men imorgon kommer hovslagare så han får 4 helt nya fräscha skor.
Något nytt roligt är ju att jag har anmält mig till Naggurs välgörenhetskeppni den 18:e, förhoppningsvis håller sig skorna i skick tills dess ;) Så vi får se hur det går med det. Förra tävlingen var ju si sådär, men nu är han i riktigt bra kondition och det känns riktigt bra med ridningen! Men sen ska vi ju vara med X antal andra ekpiage på banan samtidigt och det kan ju gå lite hur det vill ;)

Denna tävlingen var i April,
Well, där är en viss skillnad då och nu x)
 
Och sen till nästa nyhet!
Jag har köpt sadeln, Vigorisen jag har haft på prov, hoppas nu detta blir mitt sista sadelköp inom de närmsta 5 åren.....

Lämna en tolle!
Postat av: Erica

Hej, funderar på en sån sadel och sökte runt lite och kom in på detta inlägget haha! Har du kvar den eller kommer ihåg hur den låg på häst med rak rygg? Och om du kanske har en bild på hur den ser ut bakifrån? Tack :)

2016-09-02 @ 22:20:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test